yunusemreninannesiii Meraba kızlar ben 25+3 haftalık gebeyim ama göbegım asagıda duruyor normal mi ya 🙄😑
alyavetuna yunusemreninannesiii iki hamileligimdede hep aşağıdadır bide büyüktü millete göre hep dpgumjmq 3-5 gün vardi 😅 zamanında dpgum yaptim cok sukur qma 20. haftadan itibaren herkes ole diyordu
Serapmehmet_19 yunusemreninannesiii bugün 26 haftalık oluyoruz bende bu akşam farkettim baya aşağıda ve bi baskı hissediyorum korkulacak bişey değildir inşallah bende neden olduğunu bilmiyorum 🤔
Shewolf yunusemreninannesiii bende 24 haftalığım kendimi öyle hissediyorum galiba zamanla yukarı çıkıyor 😂😂😂 okuduğum kadarıyla herkeste aynı endişe etmeyin ❤️🥰
yunusemreninannesiii alyavetuna aslında yanlardaki boşluktan da atıyo yukarda ama göbeğim asagıda göğüsümün altı boş 😑
Serapmehmet_19 yunusemreninannesiii Rabbim kimseyi korktuğu yere uğratmasın canım, doktoruna sorduktan sonra mutlaka yaz olur mu merakta bırakma😊❤️
yunusemreninannesiii Serapmehmet_19 tamam canım ama ben netten baktım aynı benım gibi karınları 25 haftalık gebelikte