biranne2cocuk Gul33 sezeryan konusumda çok net bilgim yok planlı olunca girer diye düşünüyorum ama hastane net bilgi verir yinede.Genelde normal doğum yaptı orda yapam arkdaslarım.
RaYaRY biranne2cocuk çok sağol canım verdiğin bilgiler için Benim kalp rahatsızlığım var bu yüzden sezeryan olmak zorunda bakalım ne olcak normal olmasını çok isterdim ama sağlığım bu kadarına izin veriyor maalesef
Neslihann_ biranne2cocuk hayır istediğim halde saçma sapan bir yerini çekip verdi başından savıyor resmen