Merhabalar 😊 2.gebeligimi yaşıyorum
Şu an çok erken 4+6 haftalık henüz
Diğer bebeğim de olduğu için kalp atışı duyma zamanı gelene kadar hastaneye gitmemek için direniyorum ama insan birsey hissetmeyince de sürekli dakika sayıyor. Kızımdayken ilk haftalarım sürekli hastanede gecti pimpirikli hallerimden dolayı o yüzden şimdi
biraz daha sakin olmak istiyorum 7.hafta için randevu alıp gideceğim inşallah. Şimdi sizlere sorum şu ki bazı arkadaşlar kasıklarımda kazı oluyor gibi ağrım var, yerleşme oluyor vs tarzı şeyler yazıyor acaba benim gibi adet gecikmesi hariç bir belirti yaşamayan var mıdır ? Yoksa gereksiz bir endişeye mi kapılıyorum.