Aleyyo-09 Kızlar bu hafta detaylı ultrasona gireceğim , bebeği çok net görüyor muyuz elini yüzünü burnunu falan nasıl oluyor tecrübeli annelerim anlatır mısınız , ❤️
kuzeymomsss Aleyyo-09 pazartesi gireceğim bende heyecan korku hepsi bir arada. Rabbim hayırlı güzel haberler almamızı nasip etsin inşallah 🤲🏻🌸
Hilalbasak Aleyyo-09 kacinci haftadasin cmm eger 19 gibiysen yuzu cok net olmuyor boyle kivrimli kivrimli oluyor.Ama 21 ve ustunde isen daha net gozukuyor.tabiki yuzuyle elini kapatmaz ise😀
Cansurts Aleyyo-09 Evet canım özel muayeneye gittim detaylıca gösterdi doktorum sağolsun hem çıktı verdi hem whatsapptan gönderdi 🥰
Ferii95 Ben de 21+3 de girdim dün. Yüzü de baya görünüyor ağzını açıp kapattı elini götürdü. Kulağı inanılmaz net gördüm tüm kıvrımlarını.
Minigin_annesi0 Aleyyo-09 salı günü girdim. Yüzünü ve sol kolunu göstermedi yarım saat yürüdüm tekrar baktı şükür herşey normal dedi. Ama poz vermedi çok net çıkmadı yüzü 🤭
Avbmert38 Aleyyo-09 canim o bebeginin durus sekline gore degisiyor. Detayli ultrasonun asil amaci agzi burnu yuzu degil de tek tek organlari parmaklari en onemlisi de kalbi. Ben cok yuzunu gorememistim yaklasik 1 saat boyunca organlari incelenmisti yuzunde de gozleri var mi burun kemigi var dudaklari var mi ona bakiliyor
Aleyyo-09 Avbmert38 internette hep net olan fotoğrafları görüyorum hep de ondan yüzü net gözükür mü onu merak ediyorum :) Tek sağlıklı olsun da tabii önemli olan bu🤲🏻
eeebruuu Aleyyo-09 Sana tavsiyem 23. Haftanda gitmen canım bir bebeği en iyi şekilde görebilmek için gidilmesi gereken haftaymıs . Ben 23.haftamda gittim bebeğimin konumuna göre çok şükür herşeyi gördü doktorumuz ve bebeğimizi yüzünü felan da net şekilde gördük