38+5 bugün ağrım olduğu için gittim hastaneye 2 cm açıklık doğum başlamış denildi saat 3 gibi hastaneden çıktım yatış verdi kabul etmedim o saatten beri yürüyorum oturmamaya çalışıyorum arada bel ağrısı kasık ağrısı oluyor onun dışında bişey yok birde beyaz akıntım başladı bugün baya akıntım oluyor onun dışında bişey yok 4 cm olmadan doğuma almıyorlar acaba gitsem mi 4 cm olmuş mudur kafamda deli sorular bebeğim hareket ediyor karnım sertleşiyor arada öyle dayanılmaz bir sancı çekmiyorum yani