Ezgiii1628 ben şehir hastanesinde yaptırdım canım. Özellerde ne kadardır nasıldır hiç bilmiyorum. Ama şehir hastanesi olmasına rağmen çok güzel ilgilendiler zaten çok tatlı bi doktor ve sekreteri var espri falan yapıp gülüyolar senide muhabbete dahil ediyolar☺️ Aynı zamanda işinide çok güzel yapıyo bana herşeyi anlattı bak bu kalbi bu parmakları bak burası şöyle falan baktığı yerleri detaylıca anlattı hep bende sorular sordum hep öyle mi böyle mi falan diye😂 yaklaşık 15-20 dk sürüyo ben iki kere girdim ikisindede aynı samimiyet vardı