derya_erz arkadaşım 33. Haftadan sonra bende de sıvı azalması vardı hatta bebek kilo alamamaya baslamisti bende sürekli kilo qldircak şeyler yiyordum qma en sonunda öğrendim ki sorun yemek degilmis plasentadaki damarlarda kan akışı yokmuş bu yüzden beslenememis ama tek sebep bu değil tabi bir sürü neden var inşallah bu tarz bi durumun yoktur yemekle alakalıdır da vaktinde saatinde kucağına alirsin bebeğini benimki erken oldu biraz kuvozde kaldı ama şimdi gayet sağlıklı çok şükür ama zor bi süreç oluyor erken olursa korkutmadim umarım seni sadece tedbirli git gerekirse perinatolojiye de gozuk tebrini al ona göre uzun oldu kusura bakma