Hsna1 Kızlar tam belim değil nasıl anlatsam omuriligimin bitişi değilde tam sağ tarafında çok fazla ağrı var vuruyor geçiyor belden giren doğum sancısı denen olay bu olabilirmi. suyum falan gelmiyor karnım ağrıyor midemde bulanıyor belkide bublar tedirgin olduğun içinmi bilmiyorum ama belim çok farklı 37+4um başka ne gibi şeyler doğum belirtisi olabilirki ilk gebeligim biraz korkuyorum
nesoo12 Hsna1 canım bende oyle oldum 1 saat sonra nişanım geldi ve dogum yaptım dikkat et kendıne acık renk ıc camasır giy ki fark edesin
AsyAras Hsna1 canım bende gece aynısı oldum 40+1 deyim belimden vurdu sancı midem falan bulanıyordu belime sıcak su torbası koyup yattım hem rahatladım hem uyuyabildim
deletedmom6295 Hsna1 insanlar uyuyor olabilir mi herkes takmış kaynanaya. Allah yardımcınız olsun kolay doğumlar diliyorum..
Azrazerin 😃😃allah iyliğini versin daha çok erken görmemiş olabilrlermi😅 ama söylediğin şeyler doğum başlangıcı değil son haftalarda çoğu hamilenin yaşadığı şeyler☺️ilk hamileliğinmi bilmiyorum ama doğum başladığında bunu gerçekten anlarsın☺️doğum sancısı kesilmez rahatlamaz gittikçe artar☺️ kaburgalar sıkıştığı için hareket alanımız kısıtlanıyor en basit şeyleri bile bazen yapamayabiliriz herkesin bünyesi farklı tabi ☺️hiç oturmayanda var sen rahat edeceğin bir pozisyon bul yastıklarla bir koruma duvarı yap kendine ☺️ sllah sağlıklı doğumlar nasip etsin☺️
Hsna1 nesoo12 öylemi zaten son zamanlarım hep açık renk giymeye dikkat ediyorum şuanda öyle teşekkür ederim hayırlı olsun Allah analı babalı büyütmeyi nasip etsin
Hsna1 AsyAras bende yapsam mi diye düşündüm ama sakıncası olur mu diye yapmadım 1saat uyudum ara ara vurdu yine ama rahattım şimdi yine başladı deneyim bende o zaman sağol canım
Hsna1 deletedmom6295 görüyorum herhalde uyumayıp yorum yapılan postları ondan sonra yazdım zaten . Sağol âmin sizinde inşallah