GzdeelikAkbacak Günaydın kızlar ben mama veriyorum ama arada emziriyorum ama doymuyor emzirdiğimde mamayı bırakıp emziren annişler var mı neler yaptı da sütü geldi ne yiyip ne içti sütü kesilince lütfen bana da yardım edin 6 buçuk aylığız mama vermek istemiyorum artık 🤦🏻♀️
NekwaSultan GzdeelikAkbacak . Humana stil tea kullaniyorum bende Ilk baslarda sütü arrtirmak için de 15 dk da bir emzirdim Seninki 6 aylik olmuş sütünü biraz artırsan ve ek gıda versen tmm
SerkanSinemne GzdeelikAkbacak canım benım esimin patronu eşine goturyormus cok guzel süt yapıyormus maltana armutlu alkolsuz ıcecek emziren anneler için birebirmiş intenretten arastırdım süt yapıyormus ıstersen bakbılırsın onu kullanmamı tavsıye ederım hergun duzenlı sekılde ıc sutun artıcsk
ozge51 GzdeelikAkbacak canım valla ben bişey yapmıyorum diyebilirim bol bol su içiyorum şade helva yiyorum bide doğal pekmezi sulandırıp içiyorum doğal şeyler tercih ettim
Kivito GzdeelikAkbacak lactamil deneyin işe yarıyor kesinlikle süt pompası sütü azaltır diye duymuştum emzirmek varken pompaya ne gerek var bol bol emzirin zaten belli bir süre sonra bünyeye göre değişir azalır süt bebeğin ihtiyacı kadar üretilir
seymen Hipp’in emziren anneler için çayı var içeriği çok güzel. Ben onu kullanıyorum ikinci kutudayım çok da memnunum. Tavsiye ederim. Normal yemek olarak da her şeyden yiyorum, yani ne varsa. Bol su içiyorum bir de günlül 3 ile 5 lt arası
Ayselsilahimigetir seymen humana hipp bu caylari nereden aliyorsunuz herkes bahsediyor merak ettm bende 🙂
Senibeklerken GzdeelikAkbacak e bebekte promalt diye bir içecek var o çok faydalı. Bozanında çok güzel süt arttırıcı özelliği var
NekwaSultan GzdeelikAkbacak Hergun duş al sıcak suyla Göğüslerini sicak tutu Duşta yumuşak tarakla taraki süt kanalların açılsın Elinle ya da hastane tipi pompa kirala sag süt cogalmasi icin
GzdeelikAkbacak NekwaSultan hergün duşa giremiyorum 1 günde bir giriyorum sağdığında daha azalır diyorlar canım
GzdeelikAkbacak NekwaSultan var ama doymuyor artması için ne yapa bilirim mama veriyorum ama mamada vermek istemiyorum artık zorlanıyorum gece uyanıyor sütüm yetmiyor Mama yapıyorum ya 😒
seymen Ayselsilahimigetir hümana migrosta eczanelerde internette falan varmış. Biz hipp’i eczaneden aldık.
Annebusra Bende bir hafta oldu doğum yapalı ilk zaman yoktu hemşire laktamax diye bi kapsül önerdi kullanıyorum çok faydası var ve hep sıvı tuketiyorum günde bir bardakta rezene çayı ic9yorum kesinlikle deneyin canm kapsül çok fazla ise yaradı
GzdeelikAkbacak Kivito öyle yapayım o zaman bende öyle duydum ama çoğu kişi sağ sütünü dedi ilk zamanlar çok sağıyordum ondan mı gitti acaba canım