Melisa0002 hicbirsey iyi gelmiyor malesef ben de 6. Haftada başladı böyle bir post açtım ne iyi gelir diye ama fayda etmiyor birşey. Şuan 9 haftaligim 3 haftadır için dışına çıktı herşeyden tiksindim.
Şöyle birşey keşfettim miğde bulantisi gebelikte kan basıncı arttığından kan şekeri çabuk dusermis ve ondan olurmuş 2,3 öğün yemek yerine 2,3 saatte bir az az parça larca yemek daha iyi gelirmiş kan şekeri düşmemiş geceden sabaha kadar aç kaldigindan dolayı sabahları daha çok olurmuş o yüzden ben şuan öyle yapıyorum gecelri de 2,3 kere kalkıp en azından bir peynir ekmek bir iki zeytin yoğurt muz yada ekşi elma felan yiyorum yine var bulantılarım ama eskisi kadar yok eskidenfix 3 kere kusardim şimdi ya bir kere ya da sadece bulanti ile geçiyor