SerayMerdinlioglu Merhaba arkadaşlar..bu forumun tartışmasız en güzel bölümü dogum hikayaleridir.başkalarının dogumşarını okumak bile nasıl keyif veriyordu bana, şimdi yazıyor olmayı tarif edemem.35 yaşında ilk dogumum hamileligim cok güzel gecti gebelik şekeri cıktı dikkat ettim.10 kg alarak dogumu tamamladım.hamileleikte bol bol yüzdüm 36.haftaya kadar çalıştım.son haftam geçmek bilmedi dogumla alakalı hiç bir belirti yoktu cünkü.39+4 günümde sabah uyurken suyumun gelmesiyle uyandım.eşimi uyandırdım nasıl mutluyuz ama.hemn duşa girdim yarım saat duş aldım belime göğüslerime sıcak su tuttum. hiç sancım yoktu.kahvaltı yaptık bulasıkları odamızı topladık bu arada dr msj atmıstım cevabı geldi.hemen hastaneye gel nst bakalım suyun geldigi için bekleme enfeksiyon kapabilirsin yazmıs.saat 9 olmustu bu arada gittik hemen nts baglandı sancım tek çizgiydi.ebeler alttan baktılar (dr daha önce çatıma bakmadı,gerek yok demişti dogumda bakılır demişti) 1cm açıklık var.sancı odasına alındım suni sancı verdiler 11 gibi 4-5 cm oldu açıklıgım.bu arada bem epidural istemeye başladım.sancılarım dayanılmayacak hibi degildi ama bundan fazlasını kaldıramam diye düşündüm.ebeler hemn dr soyledi dr geldi bi odana yollayalım duş al bence hiç gerekmyok epidurale dedi.odaya cıktım hemşire sıcak duş alırdı bi 45 dak kadar.sonra kutup ayısı pozisyonunda belime 1 sa masaj yaptı.sancılarımı atlatmak masajla cok rahat oluyordu.sonra ebe geldi tekrat dogumhaneye indik.ebe acıklık 8-9 cm ıkınırsan 20 dak sonra dogar dedi.ebelerle 2 dr 2 ıkınma sonrası kuzum 3900 g 52 cm olarak 15.40 da dogdu.hemen kucagıma verdiler sonrasında 1 dak bile ayrı kalmadık.hakkınızı helal edin cok uzun yazdım.son söz olarak eger saglık açısından bi sakınca yoksa herkes normal dogum yapabilir.bize anlatılan kötü dogum hikayelerinden etkileniyoruz. İnanın yapılamayacak bişi degil.bem epizyosuz epiduralsiz 35 yasında dogurdum.allah yardım ediyor.tüm hamile be aday arkadaşlarıma şiddetle öneriyorum normal dogum yapın cocugunızdan 1 dak bile ayrı kalmayın.
sevinckizgut SerayMerdinlioglu Ne güzel yazmışsın insallah benimde böyle olur. Allah analı babalı büyütsün insallahhh 🙏🏻
SerayMerdinlioglu sevinckizgut amin🙏🏻🙏🏻İnsallah oyle olsun .inanın oyle olacagına ben hep iyi seyler dusundum oyle hayal kurdum nasipte oldu.