pekk1 😂😂vurasım geliyor öyle insanlrn ağzına bana da çok dediler sezeryan doğum yaptm doğurcak olan sensin kimsenin ağzına bakma valla çok güzel de doğum oldu saatler snra kaldırdı hemşireler yatmadm ertesi gün evime geldm yemeğimi temizliğimi yaptm çocuğuma da baktm normal olsaydı belki de tramvatik bir durum yaşaya bilirdm istemediğim için eşim de normal için çok zorlamştı oda söyledi çok güzel toparladın kendini dedi onu da çok korkutmuşlr böbrek hastası olur bağırsak hastası olur ön yargılı konuşan boş insanların ağzına vurasım geliyor doğurucak olan sensin canım acısını da tatlısı da sna kimse snin yerine sancı çekmicek