Fatosylmz27 Kızlar 36 haftaligiz kntrolde dr bebek kanala girmiş dedi açıklık bakalım yeterliyse bırakmam seni doğum başlatırz Altan baktı 2 cm haftaya gel dedi sizce haftaya gitsem mi sancimi mi beklesem bebek 2750 gr
poncikveannesii Fatosylmz27 haftaya doğumu başlatacaz mı dediler gel mi dediler belki sadece kontrole çağırmşlardır çünkü 3 cmle bile açılması duranlar vardı forumda
Fatosylmz27 poncikveannesii bebek kanalda oldugu için başlatır doğumu, ilk oğlumda 1 cm le başlattılar doğumu
Fatosylmz27 ruveyda98 hazineye girip boğulma tehlikesi fln olmazmı acaba, benim ilk oğlumda sancim olmamıştı suni aldim
ruveyda98 Fatosylmz27 yok canım bebekler zaten son haftalar kanalda olurlar bazen son anda bazen de erken girerler