180720 Ben öğrendiğimde beta 23-30 arası biseydi iki güne bir gidip beta olcturmustum düzenli şekilde artmaya devam etti 6. Haftada kalp sesini duydum. Bana da çok dediler boş gebelik olabilir kanamam oluyodu düşebilir vs diye . Allah’a sığın dua et yiyecek ekmeği varsa o minicik kalp tutunuyor. Rabbim sağ sağlim kucağına almayida nasip etsin inşallah.bebegin sana tutunsun Allah’ın izniyle. Progestan kullan folik asit kullan bol su iç uzaninca ayak altına yastık koy . Herşey gönlünce olsun