Merhaba👋🏻 dün bogazımda batma hissi yaşadim daha sonra düzelmisti. Bugun yemekten sonra tekrar başladı sürekli olmuyor ama sanki bogazimin tek tarafina igne batiyor gibi bi his var. Grip falan mi olucam boyle bi belirti olur mu gripte ya bilemedim yaşayan var mı