Sude-96 bende oldum daha 4 gün önce doğum yapmıs olmama rağmen😭yapmadığım sey kalmadı gümüs kapak ,tahin yağı sür diyen oldu,lansinoh ise yaramadı bende bugün beyaz lahana sardım birde doktorum madecassol krem yazdı daha iyim suan lahanayla mememi kapladım suan daha az acıyo emzirirken