Kızlar selam 😊 18 haftalık gebeyim. 1 2 hafta önce iki farklı doktor büyük ihtimalle kız erkeğe dair birşey göremiyorum dedi. Dünde kontrolüm vardı farklı bir doktorda o da erkek dedi. Kafam iyice karıştı 🙈 birseyler almak istiyorum alamıyorum. Ama herkes erkek olsa şimdiye kadar belli olurdu zaten diyorlar