Kızlar merhaba biz 40+2 yiz. Doktor 41 e kadar bekleyelim 41 de suni ile başlatırız doğumu dedi. Pazartesi 40+4 te kontrolüm var tekrar. 40 tan sonra belki kakasını yaparmı diye korkuyorum. Acaba pazartesi doktorla konuşsamda doğumu başlatsa mı 40+4 te yoksa 41 i mi beklesem ? 🙄