Muhkubhuma 20 haftalık gebeyim İdrar enfeksiyonu çıktı monutol saşe antibiyotiği kullanan var mı tek kullanımlık toz herhalde
Muhkubhuma UmutsuzPolyanna idrar enfeksiyonunda vajinanızda ağrı oldu mu peki benim vajinamda ağrılarım çok fazla yürüyemiyorum sebebi bu olabilir mi acaba
BesteKc Muhkubhuma ben de bugun aynı seneple hastaneye gittim, idrar yoku enfeksiyonu çıktı. Bacağımla göbeğimin arasındaki hizadan vajinaya doğru bi acı-ağrı karışık bişi. Meğer enfeksiyonmuş ve kum döküyormuşum…
UmutsuzPolyanna Muhkubhuma evet öyle bi acım oldu aynı zamanda kum döküyordum ve mideme sol sırt böbrek ağrım da vardı