SemaArin MERHABA KIZLAR KAÇ HAFTALIK KEN KALP ATIŞLARINI DUYDUNUZ VE GÖRDÜNÜZ KALP ATIŞLARINI MERAK EDİYORUM 6 HAFTA 2 GÜNLÜKKEN GİDECEM KALP ATIŞLARINI DUYABİLİRMİYİM ENDİŞE EDİYORUM İNŞALLAH SAĞ SALİM HAYIRLISIYLA KUCAĞIMIZA ALIRIZ 🤲🤲🤲
Ahsen34 SemaArin 5+1 kese bebek göründü. Beta 6500 dü o zamanlar. 6+1 de de kalp atışını duydum. Ama benım Sat ile bebek birebir aynı. Herkesin farklı olabılıyor. Geç dölllenmeden dolayı. Stres yapma
Ogretmen1anne SemaArin 6+1 de gitmiştim kalp atışı duyamamıştık. Çok üzüldüğüm için dayanamayıp 6+4 te tekrar gittim duydum ☺️
Zilananne SemaArin ben 5+6da duydum çok küçükken çok şükür şimdi 8+4teyiz ama düşük tehlikem var kanamam oluyor arada Perşembe günü doktora gittim kalp atışlarına baktk tekrar bi sıkıntı yok dedi ilaçlarına devam et nasipse gelir inşallah
hunilimom SemaArin 6+2 de kese gözüktü bir hafta sonra kalp atışını duydum ultrasonda hala 6+2 idi doktor geç döllenme diyemem dedi
Selda96 SemaArin 6+3 te duyduk kalp atisini kuzum dun duyduk cok minik minik duyduk haftaya daha net duyarsiniz dedi doktor