_ipekkkkk Aysegulaman02 çok şükür canım sadece ayağa kalkınca gözüm kararıyor titreme geliyor okadar tahlil yapıcaklar bakalm
_ipekkkkk Aysegulaman02 sabah 6 da hastanedeydim 12.40 da geldi oğluşum kolay diyemem ilk gebeliğim di Dikişim var biraz
Fatosylmz27 _ipekkkkk cnm bende erken doğacak sanrım 1 hafta sürmez 36 yiz şuan. Bebek kuveze fln girdimi kaç kilo doğdu iyidir inslqh