Arkadaşlar 28+6 haftalığım bebeğim dünden beri çok az minik hareketleri varla yok arası endişeleniyorum steteskop alsam kalbinin atışlarını rahat bı sekilde duyabilirmiyim yada sağlık ocağında bakarlar mi oraya gidince ne demeliyim içim hiç rahat değil