Semadeniz burma bilezikler için öyle deniliyor ama emin değilim ben hep kalın işlemeli kullandım daha çok seviyorum birde bizim burada ki kuyumcuya ben zaman gitsem yatırımlık işçiliksiz bilezik diye vitrininde tel kıvırması gibi model oluyor kibar duruyorlar bi kuyumcuya danış istersen