Kızlar 3,5 yaşında bir kızım var doğduğundan beri hep biyere yetişecekmiş gibi bir hali var, abartısız söylüyorum yerinde durmuyor kıpır kıpır örneğin yemek yerken bile masadan 10 defa kalkıyor, evde parende atıyor, sakinlesir diye kreşe gonderdim fayda etmedi, evde trambolin var ziplar da enerjisini atar dedim tık yok. Ben çok nadir oturduğunu gördüm yine maşaallah diyorum tabi ama ben yoruluyorum onu izlerken… Birde bebekleri, çocuklari çok bunaltarak seviyor, sıkıyor severken ama zarar vermez… Şimdi 12 haftalik hamileyim hal böyle olunca ister istemez korkuyorum, kızım sakinleşir mi kardesinden sonra, yoksa daha kotu mu olur, kardesini cok mu sıkar, çok mu yorulurum, kardesi de ona benzer mi? Kafamda deli sorular! benim halım nicedir hanımlar, içime bir su serpin🤦🏻♀️