TheScientist Selam hanımlar. Şuan 38. haftamdayım. Normal doğum bekliyorum ancak doktorum 1 hafta şehir dışında olacak :( Sizden ricam hangi hastane ve hangi doktora gidiyorsunuz, doktorunuz bayramda antepte olacak mı bilginiz varsa yazabilir misiniz? Çok zor durumda kaldım B planı oluşturmam gerekiyor :( Şimdiden teşekkür ederim.
AliyeAsel TheScientist ben medicalparkta abdullah göymene gidiyorum canım bayramda da hastanede diye biliyorum
TheScientist Bbdd inşallah canım sen arif denize gidiyordun sanırım bayramda burda mıymış haberin var mı acaba?
Bbdd TheScientist evet canım ona gidiyordum ama bilgim yok yarın muayeneye gidicem istersen sorabilirim
TheScientist Girl bayramın 2. Veya 3. Günü orada olacakmış kesin değilmiş daha :( Nasıl peki normal doğuma bakışı?
Bbdd TheScientist ben cevremde kime sorduysam hep normal doğum yaptılar nazire hanımda hatta biri kaç doktor gezmiş kesinlikle sezaryan demişler nazire hanım normal yaptırmış
Girl TheScientist bana bayramda ben nöbetçiyim dedi elinden geldiğince normal Doğum taraftarı inşallah bana da normal dedi
TheScientist AliyeAsel medicalde nida dai olacakmış bayramda canım. Yoksa abdullah beyin çok iyi olduğunu duymuştum keşke olsaydı