birtospikannesi Gümüş kapak almayı düşünüyorum çünkü göğüs uçlarım çok hassas normalde bile. Ama kararsız kaldıgım bir konu var. 925 ayarmı 999 ayarmı almam gerek? Kullananlar olumlu olumsuz yorumlarınızı deneyimlerinizi bekliyorum lütfen 🙏🏻
Deletedmom623737 birtospikannesi Gümüş kapak ne işe yarıyor ve nasıl kullanılıyor garip bana ben ilk defa duyuyorum 🤭🤦🏻♀️
Sude-96 birtospikannesi 925 ayar işe yaramaz pek 999 ayar olsun markası önemli değil ben e bebekten aldım 160 tlye baya iyileştirdi başta çok yara oluyor meme ucu doğumdan az önce biraz biraz takın bence yumuşasın
birtospikannesi [silindi] çok fiyat farkı yoktu arada ama hangisi daha iyi fikrim yoktu. Teşekkürler ☺️
Gizmos @birtospikannesi yine burda okumuştum sanırım. Ben de araştırmalara başladım da 999 daha iyi diye konuşmuşlardı. Trendyolda satılıyor hatta link paylaşmışlardı🌸
Deletedmom62627 Deletedmom623737 ucuna koyuyosun yara olmasını engelliyor. Bende aldım sütüm olmadığı için çok kullanmak nasip olmadı.. öyle duruyo kenarda
birtospikannesi Deletedmom623737 neler var neler nesil değişiyo yeni yeni seyler çıkıyor alısacagız 😄
birtospikannesi babynil 8.ayda 3-4 saat kullanımla baslanıyor diye okumustum. Siz düzenli kullandınız mı peki?
birtospikannesi Sude-96 8. Ayda kullanmaya baslayacagım bende. Çünkü suan 6.ay bitmek üzere çatlamalar basladı. Tavsiyeniz için teşekkürler ☺️
babynil @Zynbt dogumdan 2gun sonra kullanmaya basladim cunku gumus kapak kullandigim halde yara yapti. Emzirdikten sonra gogsumu suyla duruladm kremledim emzirmeden yine suyla yikadim