Benimde kan pıhtılaşma sorunum var ben bebek 4 haftalıkken iğne kullanmaya başladım çok şükür sorunumuz yok şuanlık 🙏🤰🏻 Benim babamda o hastalık oldugu için yaptırmıştım hamile olmadan önce öğrenmiştim bence herkes genetik bölümüne gidip hastalıgı olup olmadıgına baktırmalı 🙏 Bütün hamile anneler hepimizin inşallah bebişleri sağlıkla gelirler🙏😊