AytenFaruk valla ben 9 ay kendimi sartlamistim normale, sezeryan asla diyodum... cunku hep sezeryanin dogumu kolay sonrasi zor diyolardi... millete muhtac kalirim diye istemiyodum. Kimseye muhtac olmadim, tuvalete de kendim gittim banyomu da kendim yaptim bebegimi de besikten kendim aldim emzirdim 💪🏻💪🏻💪🏻 Benimki gibi yasarsaniz Hic korkunuz olmasin 🙏