Canım ben 3 doğumda da nisanım evde geldi hani akinti olur yaa onun yoğun halini düşünün birden birşey patladı sanki içinde rengi kahverengiydi kasılmam çok oluyordu karnım sertleşiyirdu ılık düş alıp hastaneye gittim 4cm açılmam vardı 1 saat sonra doğum yaptım:) tabi herkeste aynısı olmuyor nişan geldikten sonra 1 kac gün sonra doğum oluyor iyice dinlenin takip edin kasılma çok oluyorsa doğum yakındır demek ki Rabbim yardım etsin inşallah 🤲🏻😘