Esra-57 MoM173 39+2 günlüğüz bizde günümüz dolucagi için doktorum çarşamba gününe kadar doğum olmazsa doğumhaneye yönlendirdi bundan sonra kontrolleri doğumhane yapicak dedi bende korkuyorum suni sancı verilirse ya diye 😵
Rabia4650 Benim kendi sancım vardı 9 cm açılma vardı ama doktorum yinede bana suni sancı verdi. İyiki de vermiş. İkinma hissi hiç yoktu bende. Suni sancidan 10 dk sonra doğum basladi
__zhr56__ Benmde 40+1 ama ne belirti ne acılma ne sancı ne Nisan hşcnir sey yok ne yapacagm bilmiyorum
Rabia4650 MoM173 ben suni sancıyi aldığımda 9 cm açılma vardı zaten o yüzden uzun süreli olmadı .10 15 dk içinde doğum oldu. Uzun süre suni sancı çekenleri bilmiyrm çok xotmr mu degilmi