GgKk654 Kızlar 11+3 günlük hamileyim. Nar istiyor canım ama sizce bir sıkıntı olur mu. Leke yapar diyen de var kan sulandırıcı etkisi var diyende. Doktorundan bu şekilde bir sey duyan var mı acaba
kahvesever__ GgKk654 valla ben yedim kaç kere canım birşey olmadığı doktoruma sordum da birşey olmaz çok sıklıkla yeme demişti
A-y-s-e-g-u-l GgKk654 bende 5+3 üm , tüp bebek ile hamile kaldım doktor bana suyunu iç ye faydalı demişti ☺️Yiyorum ben
elifnur80 GgKk654 ben çok yedim hamileyken kötü bir etkisini görmedim bence leke dedikleri hurafe hergün akşamları yerdik eşimle takma bence canın istiyorsa ye 🙂
Ssultannnnn GgKk654 aksine nar cok faydali hatta blog da narla ilgili yazi da vardi ben bi ara hergun bir kase yiyodum halada arada yerim cok faydali
A-y-s-e-g-u-l Hapyymami henüz değil keseyi 2 gün önce gördük 20 ocakta inşallah kalp atışı için gideceğiz 🥰🙏🏻
Hapyymami A-y-s-e-g-u-l sigara kullanıyomusunuz ben kullanıyorum ve çok vicdan szabı çekiyorum söz verdim yarın bırakıcam diye
A-y-s-e-g-u-l Hapyymami normalde günde bir paket içiyordum şuan 1 tane içiyorum ama çok üzülüyorum 😢 sende mi tüp bebek ile hamile kaldın canım ?
A-y-s-e-g-u-l Hapyymami aynıyız 🥰 biz 5+4 tabiki ederim 🙏🏻 Rabbim sağlıkla bebeklerimize kavuştursun 🕊