Angel26 ben de de aynı 29. Haftadayım . O haftalarda hatırlıyorum bende de öyle hareketini hissedememiştim ama düzelmişti. Dün ben bugün de az hissediyorum ama düzelir diye düşünüyorum inşallah siz de hissedersiniz. Az bi hareket varsa sıkıntı yok bence