Smyye1B ya yemekleri yerken hiç bir sıkıntı yok ama sonrasında ağızım asitli bi tat gibi değişik bir hal alıyor bide yemek yiyorum o an şişiyorum aradan biraz geçiyor sanki birşey yememişim gibi oluyor sadce 1 öğünle duran insanım ben kafayı yemek üzereyim 🤦🤦 dayanamayıp normal test yaptım yine negatif 4 gün var adetime ve bu ağız tadı yanında bir çok belirti yaşıyorum 🤦🤦🤦