ZeynepBelgemen Çok halsizim gün boyu başımı kaldiramiyorum hafif bulantılarım var ama aşırı derecede halsizlik var sizde oluyomu normalmi
ZeynepBelgemen Asiye02 bende öyle acaba normalmi korkuyorum ben acile fln gitsemmi diye düşündüm ama daha 5 haftalık hamileyim
Asiye02 ZeynepBelgemen ben 10 haftalik oldum 7. Hafta başladı bu durum. İlk gebeligimde sadece kusuyordum ama böyle kötü değildim . Doktor normal dedi. Ama benim kan degerlerim düşük olduğu için bu kadar kötü oluyorum ilaç verdi ama faydası yok
ZeynepBelgemen Asiye02 Öylemi bende test fln yapmadı bana zaten daha bı defa gittim iste korkuyorum yinede bsy olcak diye
tucee-98 Hamileliğin ilk dönemlerinde halsizlik olması çok normal. 12.haftadan sonra normale döndüğü söyleniyor. Ben 12.haftadayım biraz daha iyi hissetmeye başlıyorum. Bol bol dinlenmen ve uyuman gerek. Vücudun buna ihtiyacı var demek ki.
ZeynepBelgemen tucee-98 doğrudur benim ilk hamileliğim daha sadece bı drfa doktora gittim test vs bsy yapmadı vitamin kullanıyorum ama normaldir ins korkuyorum bsy olcak diye
Asiye02 ZeynepBelgemen korkulacak bisey yok merak etmeyin birdahaki kontrole gittiginizde doktorunuza söyleyin