Defnemira Kızlar şeker yiklemesini kaçıncı haftada yaptınız 29+2 günlüğüm sizce çokmu geç kaldım bazı sebeplerden dolayı gidemedim doktora uzun zamandırpazartesi gitcem 😦
CansuDemir Defnemira 24-28 haftalar arasında yapılıyor.Hatta doktorum 20 haftalıkken hatırlatıp geçirme demişti.Ben yükletmedim gerçi aç tok baktırdım da, sizin 28 olsa belki bakarlardı ama 29 olmuş,sanmıyorum.Gene de doktorunuza gidin en kısa zamanda.
esrmhmt Sanırım geç kalınmış, neyse bir çok kişi yaptırmıyor zaten ama doktora genede bir danışın siz👍