Zynp44 Kızlar nisan sonu mayıs başı gibi doğum olacak neler aldınız bebişlere liste yaptınız mı? Daha bişey almadım yani nasıl ne almalıyım bilemiyorum Ankara hazirana kadar soğuk olur sonra sıcak oluyo nasıl tercihler yapmalıyım fikir verir misiniz
BusrAras- Zynp44 benimde 40. Haftam mayısın ilk haftasına denk geliyor sezaryen olacagım muhtemelen nisan sonu doğar. Daha hiç Bişey almadım 🙄 vakalarda cok arttı avmlere gitmiyorum hepsini online alacagım liste cıkaracagım bakalım😊
mucizegebelik6 Zynp44 27 nisan görünüyor doğum. Yenidoğan cok almadım ben cok kalın kıyafetler de almadım
Zynp44 BusrAras- ne yapsam bilemedim ya yazlıklar da çıkmadı herşey kalın kalın beklemek daha mantıklı heralde martı falan
BusrAras- Zynp44 ben 35 haftalıkken erken dogum yapmıstım 30 haftada canta hazır olsun istiyorum nolur nolmaz subatta nasipse başlarım artık😊
Zynp44 BusrAras- ne alacağımı bilsem benim ev hazirandan eylüle kadar inanılmaz sıcak oluyo gece yatılmıyo yani öyle söyleyim ama bebeko üşür mü gece bilemiyorum sıcaklarda bile bide ayaklı tulumlar mı mantıklı yoksa alt üstler mi bilemedim
BusrAras- Zynp44 bende alt üst takımlardan alacagım bi iki tane uzun kollu zıbın tulum alırım yaza geliyor bende cok bişey almam kızım var bide oğlum olacak sil bastanq😊
Zynp44 BusrAras- aa ne güzel Allah herkese ikisinide tattırsın cidden sevindim güle güle büyütün 💕 benimde kızım olacak 😍