Hanzademerve canım bende 7+3 hamileyim benimde geçen geldi çok korktum ve ilk hamileliğim e bende öyle bir yerde oturuyorum doktor burda yok merkezde var allahım ne yapacam dedim herkese sordum akrabalara arkadaşlara korkma o fazla gelmediği sürecede normaldir dedi bekle bakalım kaç gün sürecek ona göre doktora gidersin dedi ama dinlen dediler dinlendim uzandım hep ev işlerimi bile öyle bıraktım bebeğimden daha mı önemli ev işleri baktım geliyor halen doktora gitmek zorunda kaldım iğne verdiler 2 tane kullandım şimdi çok şükür iyiyim korkma diyecem sana ama et parçaları gibi gelmesi beni korkuttu sen doktora görün iğne versinler sana dinlen kalkma iş felan da yapma