Merhaba arkadaşlar bugün doktora gittim bebeğim 9+6 olması gerekirken 9+1 çıktı doktor sorun olmadığını aradaki farkı kapatıcağı söyledi yinede sormak istedim bir sorun teşkil edermi neden böle olmuştur ne yapmam gerekiyor bi bilgisi olan varsa yazarsa sevinirim.