Fatma1hiranur 1 ay önce %90 kız ama emin değilim dedi geçen hafta cuma gittiğimde gördüğüm kordan değilse erkek dedi ama emin değilim %80 dedi 18+1 günlüğüm 19 Ocak’ta kontorulum var o zaman kesinleşir mi ve kordan diyip erkek olan varmı acaba
Eslem_1 Fatma1hiranur benim doktorum 13. Haftada cinsiyetini gördü sizinki epey ilerlemiş hala farketmemesi tuhaf 😀 son gidişinizde kesin belli olur artık diye düşünüyorum