Havvanur_61 Kızzzlarrr Silivri Anadolu hastanesi duygu hanıma giden var mı ben 33 haftalık oldum pazartesi günü NST ye çağırdı beni sizi de o haftadamı çağırıyor yoksa beni erken mi çağırdı merak ettim 😄😋🌸
Superisi_34 Merhaba forumda arama yaparken gördüm 🙈 suan kaç haftasınız bilmiyorum ama bende Silivri’de duygu hanıma gidiyorum şuan 34+1 sizin nasıl gidiyor