Kızlar 13 günlük oldu göbeğimiz hala düşmedi
Ve cok dikkat etmeme rağmen alt tarafında küçük bir bölge kurumamış oda cok az enfeksiyon kapmış
Doktor göbek bağıyla alakalı dedi pazartesine kadar düzelmezse hastanede antibiyotik tedavisine başlayacağız lütfen dua edin hemen düşsün kırmızı su kullanacağım inşallah etki eder 🥺 yakınlarınızda yada başınıza geldimi neler yaptınız lütfen bir fikir 🙏🏻