elifferolakyuz_ İki taramamın Bu Kadar Korkulacak Bir şeyi Varmı yaptıran Var Yaptırmayan Var Doktor Öneriyo Sanırım Bize de Dedi 🙃 Ense Kalınlıgına Bakılıyor Herhalde 🌺
Busra032 elifferolakyuz_ ayy Çarşamba günü bende gidicem bende korkuyorum acaba bı sıkıntı varmı diye 🤣
elifferolakyuz_ Klcaysgl yok geçen gittiğimde kan verdim 7 tüp degerlerime bakılacak da buna da mı ayrı vericez
Klcaysgl elifferolakyuz_ gecen ki farkli seyler kan düşüklüğü vitamin vs şeyler için almişdir bunda bir tüp aliniyo ve doktor utrasyondan ense kalinliğina bakiyo cnm