Gns-gur benim pgt tüp bebek nisanda tüp bebek merkezi araştırdık bulduk sonra bizde kromozom sıkıntısı vardı tekrar kromozom testi yapıldı yanlışlık varmı doğrumu diye 1 ay o sürdü en önemli şey burda bence laboratuvar tüp bebek merkezi bulunca orada genetik sıkıntımıza baktı genetikçi sıkıntıya göre bize genetik doktor önerdi doktorunda zaten laboratuvar vardı sonra bize durumumuza göre ya fish yöntemi ya pgt dediler bizde pgt şeçtik daha sonra 1-1,5 ay laboratuvar hazırlık aşaması oldu oranın aşama bitince tüp bebek doktorum ilk adetinde gel dedi gittik sonra doz ayarlayıp bana iğneleri verdi yanlış hatırlamıyorsam 21 gün sürdü sonra sana en son çatlatma iğnesi verip yumurta toplama için gün veriyorlar yumurtan toplanıyor pgt için yanlış bilgi olmasın ya 5. Gün yada 6. Gün embriyosu oluyor yumurta toplamından bir gün sonrası birinci gününüz oluyor sizi hergün arayıp şu kadar embriyo kaldı diye bilgi veriyorlar 5. Güne yada yeterli değilse 6. Güne gelin embriyo size soruyorlar kaç tane yollayacağınızı laboratuvar geliyor kendi embriyo alıyor sonra o süreç başlıyor 1,5-2 ay pgt süreci oluyor pgt sonucu gelince size haber veriyorlar tekrar doktorunuz sizi adette çağırıp bu sefer transfer için hazırlık ilaçları veriyor 2-3 haftada o sürüyor sonra değerlerin tam istediği olunca transfer günü veriyorlar ve mutlu son dediğim gibi ben nisan son haftası başladım tedaviye ekim sonundada transfer oldum