Valla bu konunun sıkı takipçisiyim şu an. 14. Haftadayım ama sezaryeni gerçekten hiç istemiyorum Allah biliyor kalbimi hayırlısı yine de ama. Normal doğması için daha erken zamanlardan itibaren yapılabilecek şeyler varsa egzersiz dışında (onu bile yapıyorum düzneli olarak korkudan😅) hazırolda bekliyorum 🙈