Cilek_16 Kızlar artık 38i geçiyorum doğurmak istiyorum totem yapalım bu gece doğurayım gerçekten çok yoruldum sabrım kalmadı sizde durumlar nasıl
Bebek08 Cilek_16 Fark ettimde ne çok 38 40 haftalık varız bu forumda ve doguramıyoruz😂 bende 40 oldum bu akşam doğurmak istiyorum gerçekten yoruldum
Cilek_16 Bebek08 ah ah bi doğursakta kurtulsak kuzum valla artık bunaldım 😂😂 yapmadığım kalmadı hurmaya verdiğim paralarla çeyrekler sıralanmıştım boynuma 😂
Bebek08 Cilek_16 ahahaha canım seni o kadar iyi anlıyorum ki ama sanki bu seneki bebişler çok fazla nazlı😂 rabbim bizi bir an evvel kavuştursun inşallah 🥰