Yzaman bende erkul özkul a gidiyorum ama bu seferki gitmemde hiç memnun kalmadım bebeğin ne kilosnu ne boynu hiçbirşeyni sorduğum halde söylemedi herşeyi norml dedi ultrasonda göstermiyo bide iki üç kez sordm kilosnu filan boyu 1.80 kilosu 4kilo nasıl iyi diye dalga geçti çok sinir oldum odadan nasıl çıktım hatırlamıyorum sizin gittiğinz doktr iyi mi ilgileniyo mu doktr değişkliği ypsam bişe der mi acaba