Kızlar bugün uzun arqdan sonra ilk defa 3000 civarı adım attım. Gün içinde sol kasığıma ağrı griyor. Bide alt taraf sanki ıslak hissi oluşuyor. Tuvalete gidiyorum birşey yok sadece hissi var bu haftalarda normal midir yoksa bu doğum belirtisimidr? Bide doktorrm 37 den sonra heran doğum olabilr demişti 37 ye 2 gün var. İlk gebelik olunca herşeyi burdn öğrenmeye çalışıyorum. Bilgisi olanlr yardımcı olursa çok memnun olurm.