Kızlar merhaba bebeğim 2 aylık oldu fakat yatak odası biraz dar beşik arkamda kakıyor yan tarafımda yer yok .salonda uyuduk hep sallanan beşik ve ben koltuktaydım. Ve saat kaçta karanlıkta uyumaya başlamalı bebek artık düzen alıştırmak istiyorum gece gündüz kavramı olmadığı İçin ben müdahale etmedim bebeğimin isteğine göre hareket ettim . Şimdi yatak odasına koysam diyelim akşam 8 den itibaren kustumu kafasına örtü çektimi diye korkuyorum ama salonda hiç öyle sıkıntım olmuyor ama tv açamıyoruz hemen uyanıyor tecrübem yok tecrübeli annelerden yarım bekliyorum