bsnrd o kasılmalar yalancı her zmaan girebilir bebek ama Doktorlar ne zamana kadar bekliyorlar bilmiyorum 37-38e kdr beklerler diye düşünüyorum çünkü o haftalarda çatı muayenesi oluyoruz benim döndü ama çatı muayenesi olmadım henüz daha 36+2yim
Ben döndüğünde anladigimi düşünüyorum çünkü karnımın altında bi gün ağrı oldu orda bi ağırlık var kendimi zor tasiyodm yürümekte zorlanıyordum hiç öyle rahatsız olmamıştım o hafta biraz keyifsiz geçti çünkü normal Zamanda kendi işlerimi çok rahat goruyodm o hafta zorlandım doktordan da yeni gelmiştik o zamanlarda daha dönmemisti doktordan 4-5guj sonra böyle hissettm işte sonra 35hagtalikken gittim dönmüş dedi