Esilaesra Hamileliğin ilk basından beri daha sağlıklı doğal biberon ve Emzik önerisi arıyorum ama son aylara yaklaşama rağmen bulamadım kızlar güvenle kullandığınız marka önerileriniz var mı sonuçta plastik ürünler için kullandığımız marka önemli olduğunu düşünüyorum öneriniz olursa çok sevinirim 🤗
bebegimizibekliyoruz1 Esilaesra Philips avent ultra air night emzik 120 ml cam 240 ml plastik olanı aldım yine aventin
kbrklc34- Esilaesra emzik olarak philps avent ultra air biberon olarak dr. Browns kullanıyoruz ikisinden de çok memnunuz
nazlisucan Esilaesra ben lansinoh aldım 2li set halinde satılıyordu bir büyük bir küçük boy. https://ty.gl/11afgsxk8d
Arensmom Philips avent aldım hem emzik hem biberonlarını cam tercih ettim . Bir bilgi okudum sizinle de paylaşayım . Biberon içine mama koyduğumuz zaman bir kaşık yardımı ile karıştırmamız tavsiye ediliyor bu bebeğin çalkalanan mama da oluşan hava kabarcıklarını almasını engelliyor ve bebekteki gaz problemini minimuma indiriyor 😊
poyrazinannesi1 Emzik olarak Philips avent Soothie yalancı emzik aldım, ikili satılıyor. Biberon olarak Philips avent Natural yeni doğandan aldım. Anne memesine benziyormuş ucu.
lunam Henüz doğum yapmadığım için kullanmadım ama biberon olarak lansinoh aldım, malzemesi güvenilir ayrıca meme reddi yapmayan bir biberonmuş. Emziği ise avent ultra air aldım damak yapısına uygun olduğu için.
Esilaesra lunam tum öneriler aynı marka hemen hemen saolun 🤗 çok teşekkür ederim bilgileriniz için öneriler aynı marka olunca baya içim rahat ederek alacagim
Hhilall37 Esilaesra emzik olarak Philips avent ultra air night aldık biberon olarak da dr. Browns anti colik 150 ml cam olanını aldık ama henüz kullanmadık
Esilaesra Hhilall37 eczanede bulunacak bi marka mi acaba öneriler hep aynı marka olunca bende kararımı dediginiz markadan kullanacağım
marsel_ve_annesi Esilaesra ben de ilk hamilelik ve her ikisini philips avent tercih ettim kaliteli ve çok iyi